czwartek, 16 lipca 2015

Wstęp

Na samym początku chciałabym wam opowiedzieć coś, co może wstrząsnąć waszym życiem. Historia o Harrym Potterze, którą na pewno znacie nie jest prawdą. Większość z niej to prawda, ale niektóre postacie zostały usunięte, przez moc jaką posiadały, albo nie dało się racjonalnie wytłumaczyć jaką magią władały. Osoby, które miały zbyt duże powiązanie z ów postaciami zostały również usunięte, rzadziej zabijane... Taką usuniętą postacią jestem ja – Laura Kelly. Zostałam usunięta z książki, przez moje specjalne umiejętności transmutacji, które nie pojawiały się u czarodziejów od ponad wieku., oraz umiejętność, która była wręcz nie możliwa. Wszystko co się działo w Hogwarcie macie uwiecznione na tym blogu. Kiedy dowiedziałam się, że jedna z czarownic, która przeprowadzała z nami wywiady i była kiedyś w Hogwarcie, usunęła mnie z książki, to poczułam się trochę urażona. Czarownica ta napisała książki, które później udostępniła mugolom. Ci uznali te książki jako fikcję, więc nasz świat nie jest zagrożony. Jeśli jesteś mugolem, to potraktujesz ten blog jako czystą fikcję. Jeśli zaś, jesteś czarodziejem, to będziesz wiedział, że to prawda. Wszystkich czarodziejów zapraszam do czytania mojego bloga, a dla mugoli, cóż... Obliviate!


Nowe rozdziały będą dodawane w poniedziałki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz