sobota, 19 września 2015

1000 wyświetleń!!!

Przed wczoraj wybilo 1000 wyświetleń, więc powinnam opublikować nowy rozdial, ale nie miałam jak... Komputer znów ze mną nie współpracuje i nie chce włączyć Chrome'a :/ Natomiast wczoraj miałam udostepnic fakty o mnie, ale oczywiscie nie miałam Internetu...

Chcialabyćm wam bardzo podziękować za 1000 wyświetleń, jesteście wspaniali! <3 Z tej okazji przygotowałam garść faktow o mnie :)
Od 31 i w górę macie falty, które mogliście wyłapać w opowiadaniu, oraz w notkach ode mnie :D

1. Mam 13 lat.
2. Chodzę do 1 klasy gimbazy :D
3. Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest matematyka.
4. Mam 161 cm wzrostu.
5.  Opowiadaniu mam kota, który wabi się Piernik. Tak samo nazywa się mój kot w rzeczywistości.
6. Jestem Forever alone xD
7. Gram na pianinie...
8. ...I gitarze...
9. ...I trochę śpiewam.
10. Uwielbiam żelki :3
11. Czekolada też jest niczego sobie...
12. ...A w szczególności biała ^^
13. Moją ulubioną herbatą jest cytrynowa z liptona.
14. Mam obsesję na punkcie poprawnej polszczyzny... Jeśli ktoś mówi "wziąść", "na tablicy pisze", "wyciąg mi to z lodówki", to aż mnie coś bierze >.<
15. Mam obsesję na punkcie emotikonek :D xD ^^
16. Mam w klasie 24 osoby...
17. ...W tym łącznie że mną 9 dziewczyn.
18. Moją najlepszą przyjaciółką jest Oligator.
19. Ubóstwiam zakopiańskie kapcie ^.^
20. W szóstej klasie miałam świadectwo z paskiem...
21. ...Tak samo jak i w piątej...
22. ...I w czwartej tak samo.
23. Test szóstoklasisty poszedł mi następująco:
- Matma: 100%
- Polski 95% (1 błąd)
- Angielski 98% (1 błąd)
24. Oprócz HP uwielbiam Niezgodną, Igrzyska Śmierci, Więzień Labiryntu oraz Gwiazd Naszych Wina ^^
25. Mam jeszcze psa, wabi się Pola.
26. Uwielbiam rosół z kury ^^
27. Lubię grać w gry...
28. ...Simsy...
29. ...I Don't Starve.
30. Moimi 2 ulubionymi kolorami są niebieski i fioletowy.
31. We wczesnym dzieciństwie chciałam być ruda...
32. ...Co mi pozostało do teraz.
33. Jestem szatynka.
34. Mam duże, brązowe oczy.
35. Mój charakter jest podobny do wilka...
36. ...Jednak jestem baaardzo zmienna.
37. Mam duży nos...
38. ...Za duży!!!
39. Moim ulubionym przedmiotem w Hogwarcie jest Transmutacja.
40. Nie ogarniam sportów (nawiązanie do quidditcha)
41. Moje ulubione zaklęcie to Avis (o tym dowiecie się dopiero na drugim roku mojej nauki w Hohwarcie, ale ciii :P)
42. Nienawidzę jak ktoś mnie nazywa per księżniczka >.<
43. Uwielbiam gady *,* (nawiązanie do Norberta).
44. Myślę poza schematem (nawiązanie do rozdziału, który otrzymacie za parę tugodni xD)
45. Trudno przeżywam zdrady... Głównie w przyjaźni, bo jak już wspomniałam -jestem Forever alone xD
46. Jestem zapominalska...
47. ...Baardzo zapominalska...
48. ...Tak zapominalska, że zapomniałam wstawić najwazniejszego faktu o mnie...
49. ...Faktu, który już znacie...
50. ...Mianowicie, mam na imię Laura! XD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz